Do kogo mam zgłosić awarię lub nagłą przerwę w ogrzewaniu?

Możliwość wystąpienia awarii systemu ciepłowniczego jest minimalizowana dzięki systematycznie prowadzonej przez MEC budowie nowoczesnych sieci i modernizacji starej, jak też dzięki budowie lub modernizacji węzłów cieplnych. Ale awarii urządzeń technicznych nigdy nie można wykluczyć.

Należy pamiętać, że MEC ponosi odpowiedzialność za sprawność sieci i instalacji zewnętrznych, za instalacje wewnątrz budynków odpowiada właściciel lub administrator. Dlatego awarie wewnątrz budynków należy zgłaszać administratorowi (spółdzielnia mieszkaniowa, wspólnota mieszkaniowa lub administracja zarządzająca budynkami komunalnymi) lub zlecić naprawę awarii specjalistycznej firmie (właściciele budynków prywatnych).
Jeśli awaria wystąpiła poza budynkiem zgłasza się ją w MEC. Należy to do zadań administratora budynków, w przypadku własności prywatnej robi to właściciel.
W sezonie grzewczym czynny jest w przedsiębiorstwie bezpłatny telefon – 993- pod którym można powiadamiać o wystąpieniu awarii.

 


2017-11-23 08:30:14

Biuletyn Informacji publicznej

Nasza witryna WWW wykorzystuje pliki cookies, korzystanie z witryny skutkuje zapisem plików cookies na  urządzeniu końcowym Użytkownika witryny. W każdym momencie Użytkownik może zmienić ustawienia cookies  zmieniając  ustawienia przeglądarki - dowiedz się więcej...